Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine z unikatno keramiko, Lončarstvo Iztok Mlakar o.d.d. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju

Lončarstvo Iztok Mlakar o.d.d..

Parmova ulica 48

1000 Ljubljana

IBAN SI56 1914 0501 2823 264 (NLB)   -   TRENUTNO NE POSLUJEM PREKO POSLOVNEGA RAČUNA

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost

(nisem zavezanec za DDV).

Iztok Mlakar

tel: (041) 578 582

e-pošta: info@loncarstvomlakar.si
 

S Spletno trgovino unikatne keramike (v nadaljevanju »prodajalna« ali »Lončarstvo Iztok Mlakar«; LIM) upravlja podjetje Mlakar Iztok o.d.d. Lončarstvo in unikatna keramika, (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Lončarstvo Iztok Mlakar, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje prodajalne, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba prodajalne ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
  • z nakazilom na račun upravitelja prodajalne - Mlakar Iztok o.d.d. Lončarstvo in unikatna keramika po ponudbi/predračunu (velja Spletna cena),

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Cene

Spletna cena velja za vse člane prodajalne Lončarstvo Iztok Mlakar. Član kluba Lončarstvo Iztok Mlakar, uporabnik postane, z registracijo v Spletni prodajalni - Lončarstvo Iztok Mlakar. Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici in niso člani kluba Lončarstvo Iztok Mlakar. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca

 

Darilni bon Lončarstva Iztok Mlakar

Darilni bon je izkazni papir, ki ga Mlakar Iztok o.d.d. Lončarstvo in unikatna keramika proti plačilu z gotovino, po predračunu, s kreditno kartico ali moneto izda v obliki listine ali v elektronski obliki.  Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, podjetje Mlakar Iztok o.d.d. Lončarstvo in unikatna keramika pa ga je zavezano sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v spletni prodajalni in na svojih prodajnih mestih (sejmi). Darilni bon je moč kupiti v spletni nakupovalni prodajalni Lončarstvo Iztok Mlakar in na njegovih prodajnih ter  prevzemnih (sejmi, delavnica). Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Pogojih poslovanja. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne. Uporaba darilnega bona je možna na dva načina:

  • preko vnosa unikatne alfanumerične kode darilnega bona v prvem koraku nakupnega procesa v polju Unovči darilni bon;
  • preko vnosa unikatne alfanumerične kode darilnega bona na dnu Spletne prodajalne (noge) v zavihku Dodatki > Darilni boni, s čimer se vrednost bona v obliki dobroimetja prenese na uporabnikov račun.

Imetnik bona mora bon porabiti v 6 mesecih od dneva izdaje, razen ko je na bonu to izrecno drugače označeno. Pri prenosu vrednosti v obliki dobroimetja na uporabniški račun, mora prenos vrednosti opraviti do konca obdobja veljavnosti, dobroimetje pa lahko nato koristi brez nadaljne časovne omejitve, vendar v enkratnem znesku. 

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdeš na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v mojih e-novicah ali drugih medijih. 

Kako uporabim promocijsko kodo?
Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 1. koraku spletnega nakupa. Po kliku na Uporabite številko kupona se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišeš trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na gumb Uporabi kupon. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

 

Bonus - Točke

V bogati ponudbi prodajalne Lončarstvo Iztok Mlakar, najdeš tudi artikle, pri katerih ob nakupu dobiš bonus - točke. Bonus - točke je popust, ki ga unovčiš ob naslednjem nakupu. Višina bonusa je različna, navedena pa je ob ceni artikla. Z bonusom ti bomo še lažje zagotavljali ugodno spletno nakupovanje.

Bonus je viden v uporabnikovem profilu, ko je naročilo z artiklom, ki bonus vsebuje, zaključeno in smo prejeli plačilo (pri plačilu po povzetju to lahko traja nekaj dni). Izkoristiš ga lahko v enkratnem znesku pri kateremkoli prihodnjem spletnem nakupu prodajalni. Možno je koristiti tudi več bonusov hkrati, vendar skupno bonusi ne smejo presegati vrednosti nakupa/košarice. Posamezi bonusi niso deljivi (delno porabljeni).

Ko kupec oddaja spletno naročilo za izdelek, ki vsebuje bonus, bo to vidno tudi skozi korake nakupa. Po uspešno oddanem spletnem naročilu so poslana  e-obvestila, ki vsebujejo razlago, da bo bonus v profilu (natančneje v prodajalni Lončarstvo Iztok mlakar - računu) viden ob zaključku spletnega naročila.

Ob naslednjem nakupu bo sistem ponudil koriščenje bonusa v prvem koraku spletnega nakupa. Kot prijavljen uporabnik lahko vidiš trenutno stanje vseh bonusov na svojem - LIM računu. Bonus je veljaven 3 mesece, razen če je to pri posameznem produktu označeno drugače. Veljavnost bona je označena tudi na računu, ki ga prejemeš ob prevzemu naročila. 

Če kupec z artiklom ni zadovoljen in se odloči za vračilo, mu povrnemo vplačana sredstva, bonus pa se odstrani iz uporabnikovega računa. V primeru, da je bil v času med vračilom artikla bonus že izkoriščen, kupcu povrnemo razliko med vplačanimi sredstvi in zneskom izkoriščenega bonusa. 

Bonus ni izplačljiv v gotovini.

 

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov mlakar.iztok@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

 

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva iz prodajalne LIM računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na prodajalno LIM račun - razen v primeru, če je bil koriščen LIM darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov LIM račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.  

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v spodnjem delu prodajalne (nogi) Skrb za stranke -> Vračila.

Več informacij si oglejte na strani s Politiko vračil.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani s Politiko vračil.

 

Stvarna napaka

 

Lončarstvo in Unikatna keramika Iztok Mlakar o.d.d. Že naziv ti pove, da so izdelki podobni med seboj. Niso enaki, oz. identični. Vsak izdelek je ročno izdelan in unikaten.

Kdaj je napaka stvarna? 

Predvsem kadar: artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom podobne vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih ko blago nima garancije.  Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Vrnjeni izdelki

Vrnjeni artikli so izdelki, ki so bili na prodajalni LIM vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske , itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje izdelka je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu. 

S pregledom vrnjenih izdelkov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.

Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem izdelku iz kategorije 'Vrnjeni izdelki' in tudi navedeno na računu.

Izdelki, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni izdelki' ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov izdelek brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug izdelek enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru neprimernosti izdelka je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse izdelke ali garancijskega popravila.  

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
 

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev prodajalne LIM, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.



Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova mlakar.iztok@gmail.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želim vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!


 

Iztok Mlakar

 

IZTOK MLAKAR o.d.d.

Veš, kaj počne mojster lončarstva in unikatne keramike? Ne? Z veseljem se ti razkrijem. Moje osnovno poslanstvo je pričarati toploto v srca ljudi. Iz gline znam ustvariti ptičjo hišico, ljubko skodelico in veselo sovico, pa angelčka radosti in malo pipico. Vse to počnem za ljudi, ki znajo ceniti živost unikatne lepote in rokodelske umetnosti. Vabim te k raziskovanju moje spletne strani in trgovine – polne glinenih čudes.

Piši Lončarstvu Mlakar

(041) 578 582
(041) 578 582
mlakar.iztok@gmail.com
info@loncarstvomlakar.si

Facebook